10 oktober 2011

Pengarna på bordet, Petter Asplund och Radio

Sitter och slökollar på Peterrrrrr Jihde och det helt otroligt spännande programmet "Pengarna på Bordet". Så jävla fånigt. Hela tiden påpekar Jihde att deltagarna är miljonärerrrrrr och frågar hur det känns osv, allt dom behöver göra är att svara på 8 enkla frågor så får dom behålla pengarna. Då kan man ju ge deltagarna i "Vem vill bli miljonär?" en miljon kronor att sitta och hålla i under showen och hela tiden fråga dom hur det känns att vara miljonär. Får dom lämna studion med sina kontanter sen eller? Står ju i beskrivningen att dom spelar om 2 miljoner i KONTANTER. Låter riskabelt. Idioter haha...Går sådär för tvillingarna nu. "Ni var miljonärer, för mig är ni hjältarrrrr" TACK JIHDE. Freak.




Petter Asplund
Ytterligare en buse från Småland med 2 snart kompletta armar. Vänsterarmen är mycket rock n roll och old school med motiv som Cash, mikrofon, ankare och stjärna, spader ess, brudar och så klart Backyard Babies´ Total 13.
Högerarmen är in progress men ser mycket lovande ut. Vet inte riktigt vad jag ska kalla stilen men å andra sidan vet jag inte riktigt vad jag kallar stilen på min högra arm heller! Ska bli kul att se när den är färdig i alla fall.
Fotona tog vi när vi satt på mysiga Chateau Foret och bor du i Helsingborg och inte har gått hit än så är det dags nu! Mycket trevligt café med en massa godsaker både i mat- och bakväg.












Förra veckan släppte Von Benzo sin nya singel "Radio". Nedanför är bara en sk teaser men ni vet nog var ni kan hitta hela låten...Riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar